Dalis vilkikų vairuotojų su nerimu laukia reisų į šiltuosius kraštus. Ištverti alinantį karštį gali būti nelengva ir ne kiekvieno sveikata tai leidžia. Viskas yra gerai kol važiuoji ir veikia vilkiko kondicionierius, bet iškrovimo metu, kuris trunka valandą ar ilgiau, arba sustojus poilsiui, karštis gali būti labai varginantis. Kai kuriose Europos šalyse, pavyzdžiui Italijoje yra draudžiama parkuotis su įjungtu varikliu. Toks sprendimas priimtas siekiant įgyvendinti aplinkos apsaugos tikslus. Už šio draudimo nesilaikymą galima gauti baudą, kurios dydis siekia net iki 432 Eur.
Variantą nesirūpinti savo vairuotojais mes atmetame, nes žmogus ir jo sveikata – yra svarbiausia.
1. Perkant vilkikus reiktų nepamiršti iš gamyklos užsakyti automobilius jau su parkavimo kondicionieriumi. Tačiau tai gali būti brangus malonumas, iškeliantis vilkiko kainą apie 4000€ + (PVM)
2. Per pusę pigesnis ir nei kiek ne prastesnis variantas – integruotas autonominis parkavimo kondicionierius. Italijos gamintojas „Autoclima“ sukūrė analogų rinkoje kol kas neturintį produktą „Fresco Genius“.
Sukūrę šį kondicionierių „Autoclima“ inžinieriai išsprendė visas problemas su kuriais susidurdavo klientai įsigydami autonominį kondicionierių.
Net jei pamiršote užsakyti originalią autonominio kondicionavimo įrangą, galite integruoti „Fresco Genius“ ir ji atrodys panašiai ir veiks taip pat efektyviai kaip originali.
Neužima papildomai vietos. Nepaaukštėja stogas, nepablogėja aerodinamika. Neviršijami vilkiko stogo reikalavimai. Taupomas kuras.
Nereikia daryti pažeidimų kėbule, nereikia niekur gręžti, nebekyla problemų su lizingo bendrovėmis.
Nėra jokių matomų pakeitimų vilkiko paviršiuje. Viskas montuojasi sunkvežimio viduje.
Nėra papildomo triukšmo, tik oro srauto garsas.
Sumontavus autonominį kondicionierių išlieka vilkiko gamintojo garantija, o jei būtų įrodyta, kad papildoma įranga sugadino vilkiką, garantiją suteiktų „Autoclima“.
„Fresco Genius“ jungiasi prie esamos vilkiko kondicionavimo sistemos. Veikia kaip papildomas priedas prie originalaus kondicionieriaus. Panaudojami esamos sistemos elementai. Po variklio dangčiu, ant radiatoriaus, vilkiko priekyje montuojami du papildomi ventiliatoriai. Ventiliatoriai tvirtinami specialiais laikikliais, kurie įeina į montavimo komplektą. Kompresorius montuojamas ant šasi. Kompresorius yra hermetiškas, pilnai atsparus vibracijoms ir dulkėms. Vėsus oras į kabiną paduodamas per esamas ventiliacijos groteles. Viduje į panelę integruojasi kondicionieriaus valdymo blokas su temperatūros atvaizdavimu. Taip pat yra ir nuotolinio valdymo pultelis.
Kiekvienam sunkvežimio modeliui yra sukurtas specialus tvirtinimo elementų, žarnų, jungčių ir laidų komplektas, bei aiški ir detali montavimo instrukcija. Kiekvienas meistras susipažinęs su kondicionavimo sistemos veikimu galės sumontuoti ir „Fresco Genius“. Montavimas užtrunka iki 8 valandų.
Stovėjimo kondicionierius pradeda veikti tik ištraukus užvedimo raktelį. Naktį efektyviai šaldo apie 6 valandas, 1050 W galingumu. Sistema turi akumuliatoriaus iškrovimo kontrolę ir pasiekus tam tikrą lygį pati automatiškai išsijungia.
Ypač karštomis dienomis, kai reikia laukti saulėkaitoje, pavyzdžiui iškrovimo metu, galima įsijungti „Fresco genius“ pilnu galingumu - 2800W, akumuliatoriaus užteks maždaug dviem valandoms.
Jei vairuotojas miega viešbutyje, arba leidžia laiką ne automobilyje, labai patogu pasinaudoti laikmačiu ir nusistatyti kabinos atvėsinimą, prieš pradedant darbą.
3. Jei riboja finansai, populiarus variantas yra stoginis autonominis parkavimo kondicionierius. Jie būna įvairių aukščių ir galingumų. Montuojasi į liuko angą. Stoginio kondicionieriaus sumontavimas užtrunka apie 4 valandas, nėra sudėtingas.
UAB Ecobaltic tiekia kelis variantus iš Italų gamintojo „Autoclima“ asortimento. Siūlomi modeliai:
Šie du stoginiai autonominiai parkavimo kondicionieriai skiriasi savo galingumu, išmatavimais ir svoriu. Abu variantai montuojasi į liuką kabinos stoge valdymo panelė ir ventiliatorius atsiranda kabinos stoge. Visi „Fresco“ modeliai turi akumuliatoriaus apsaugą, nuotolinio valdymo pultą ir laikmatį (taimerį).
„Fresco 5000 RT“ yra ypač plonas, jo aukštis – tik 14 cm. Jis rekomenduojamas važiuojant į šiltesnius kraštus: Italija, Ispanija, Graikija ir pan., važiuojant Pabaltijo kraštuose ar Skandinavijoje, užtenka ir mažesnio galingumo kondicionieriaus.
Šis stogo kondicionieriaus modelis tinkamas, jei nenorite uždengti liuko, prisigręžia už liuko, arčiau priekabos. Viduje kabinos ventiliatorius prigręžiamas ant sienos, toks vėsinimas efektyvesnis, nes vėjelis yra prie pat miegamosios vietos.
4. Panaši kaina ir efektyvumas, jei renkatės kondicionierių montuojamą už kabinos. Montavimas trunka iki 4 valandų. Privalumas tas, kad nepaaukštėja kabina, nereikia atsižvelgti į aukščio ribojimus, taip pat nekenkia aerodinamikai, taip taupomas kuras ir tausojama aplinka.
Kondicionierius prigręžiamas už kabinos, viduje ventiliatorius montuojasi prie miegamosios vietos, kas yra labai efektyvu. Kaip ir visi kiti „Autoclima“ kondicionieriai turi nuotolinio valdymo pultą, akumuliatoriaus išsikrovimo kontrolę ir laikmatį.
Siūlome du skirtingo galingumo modelius:
Prieš keletą metų pirkėjams siūlėme vandeninius kabinos vėsintuvus, tačiau tai nebuvo labai pasiteisinusi prekė, nes nepatogu pildyti vandenį, ne visada galima nusipirkti ledo, be to jis papildomai kainuoja, būtina palikti pravertą langą, kas ne visada saugu. Vėsintuvo efektyvumas nėra pakankamas važiuojant į šiltesnius kraštus. Vėsintuvas – ne tiek jau daug pigesnis už autonominį kondicionierių, atsižvelgiant į klientų pastabas ir poreikius, susumavus pliusus ir minusus dabar rekomenduojame tik freoninius kondicionierius.
„Autoclima“ - vienas seniausių kondicionierių gamintojų Europoje, veiklą pradėjo vieni pirmųjų, prieš pusšimtį metų Italijoje. Specializuojasi autonominių kondicionierių gamyboje įvairioms transporto rūšims, nuo lengvųjų automobilių iki autobusų, traukinių, karinės ir žemės ūkio technikos . Lietuvoje labai populiarūs mikroautobusų autonominiai „Autoclima“ kondicionieriai. Sunkvežimių sektoriuje Lietuvoje kol kas nėra tokie paplitę.
Beje, Lietuvoje populiarūs „Eberspacher“ ir „Webasto“ kondicionieriai yra, pagal užsakymą gaminami „Autoclima“ gamykloje. Jei įsižiūrėsite, pastebėsite, kad kai kurie kondicionierių modeliai yra identiški ir skiriasi tik prekės ženklas.
UAB „Ecobaltic“ , „Autoclima“ prekinį ženklą siūlo kaip alternatyvą brangesniems „Dirna“ ir „Dometic“ gamintojų kondicionieriams. Puikus kokybės ir kainos santykis. Didelis privalumas – pigios standartinės atsarginės dalys, jums nereikės pirkti originalių tik vieno gamintojo detalių. Pagal dokumentus kartą metuose reikia atlikti kondicionieriaus aptarnavimą ir pakeisti oro filtrą, realybėje filtro užtenka iki trijų metų ir jis pakeičiamas kai sistema ima rodyti klaidą.
Gali pasirodyti, kad autonominis parkavimo kondicionierius – tai didelė investicija, tačiau atlikus paskaičiavimus, kiek kuro išdeginama, laikant įjungtą variklį parkuojantis, autonominis kondicionierius atsipirks greičiau nei per metus.
Galime pasiūlyti taip pat ir sumontavimo paslaugą, perkant kondicionierius visam parkui – taikomos specialios kainos ir nuolaidos, galimos papildomos garantijos.
Parkavimo kondicionieriai - pilnas asortimentas čia!